At Fama, the most important thing is our people

Despite being a proven fact, many companies don’t realise the importance of the people who form them.

Clearly it is very important to have the best machinery and the latest technology (which we have at Fama), but without a team of people involved in all processes companies have nothing. 

At Fama we are lucky and we are aware of it: we have a working team that cares every day about doing their job the best way possible. 

From the person who answers the phone to the people in charge of loading the sofas in the trucks for transport, everyone is responsible of doing their job at their best.

We work in such a way that everyone of us feel proud of the work carried out every day.

Later we will mention some interesting aspects about our human team, our quality control system and how we have managed to have the lowest level of absenteeism in the furniture sector in Spain or to have half the average of working leaves due to injuries than the rest of companies in our sector.
Comments
Newer 29/10/2013
La gente y supongo que también los sofás
Fama 04/11/2013
Hola Newer, en Fama estamos orgullosos de nuestro personal y por supuesto de nuestros sofás.
antequera 14/11/2013
Buenas tardes!! El pasado martes vi un reportaje d ustedes en tve. Me fascinó la manera de trabajar que tienen!. Quisiera que me diesen información acerca de la posibilidad de abrir alguna tienda suya en la ciudad d Antequera, ciudad en la que resido. Tengo experiencia d haber trabajado durante años para una empresa de sofas, por eso me gustaria saber si ustedes han pensado en abrir alguna en esta ciudad malagueña. Muchísimas gracias y felicidades por su empresa.
Fumarq 10/12/2013
Hola soy de Mexico y compre una sala Fama. solo que me vino una duda no se como saber si es autentica. debe haber documentos hologramas u algo así donde me de autentificaron de la sala?? gracias y una disculpa no se si aquí me puedes auxiliar...
Fama 16/12/2013
Hola Fumarq, junto con tu sofá encontrarás un folleto con la garantía. Puedes enviarnos el nº de garantía a design@fama.es y te lo confirmamos. Saludos.
chantal 24/06/2016
Bonsoir, je viens d'acheter 2 canapés PANTOM LYNX 520 Fama. Je suis étonnée que l'assise reste marquée quand on se relève alors que vous indiquez dans votre catalogue que les coussins d'assise ne vont jamais s'enfoncer ! Je voudrais être contacter par téléphone afin de voir avec vous quelle solution vous pouvez apporter à mon problème. Merci. Cordialement Mme RATIER 06 64 16 01 37
chantal 24/06/2016
Je peux vous envoyer des photos de mes canapés pour que vous puissiez cconstater les défauts de l'assise. Donnez moi une adresse mail pour cela. chantal
Alex John 23/02/2017
I absolutely feel delighted once I realize articles appropriate to my work and my subject. eassy help
click to learn more 25/02/2017
Your contents are a lot more than adequate for me.

Leave a comment

Alias *
Email
Comments *